Οδηγός Instagram Marketing για αρχάριους

2019-02-07T08:23:07+00:00 February 6th, 2019|

Instagram

Από τον Οκτώβριο του 2010 όπου και ξεκίνησε να είναι διαθέσιμο, το INSTAGRAM μας έδειξε ότι ηρθε για να μείνει, με τον αριθμό εγγεγραμμένων χρηστών το πρώτο δίμηνο να ξεπερνάει το 1.000.000

Σήμερα, υπάρχουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργοί χρήστες, δημοσιεύονται περισσότερες από 60 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά και δίδονται 1,6 δισεκατομμύρια like ημερησίως.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που οι περισσότερες επιχειρήσεις πλέον όχι μόνο διαθέτουν λογαριασμό στο INSTAGRAM αλλά είναι και ένα από τα καλύτερα εργαλεία μάρκετινγκ που διαθέτουν για την ανάπτυξη των πωλήσεων και την προσέγγιση νέων πελατών. Για επιτυχημένο Instagram Marketing υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις, όπως για παράδειγμα να κοινοποιείτε περιεχόμενο τακτικά αλλά όχι τόσο τακτικά ώστε να γίνετε κουραστικοί, οι φωτογραφίες ή τα βίντεο να είναι όσο το δυνατόν καλύτερης ανάλυσης, να δημοσιεύετε τις ώρες και μέρες που το κοινό ανταποκρίνεται και πολλά ακόμα.

1) Κάντε το προφίλ σας Εταιρικό

Απλά κατευθυνθείτε στις ρυθμίσεις σας και κάντε κλικ στο “Μετάβαση στο προφίλ επιχειρήσεων” για να ξεκινήσετε.

Υπάρχουν κάποιες σαφείς ωφέλειες για να έχετε επιχειρηματικό προφίλ.

Για παράδειγμα, οι οπαδοί μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί επαφών σας για να έρθουν σε επαφή μαζί σας απευθείας από τη σελίδα Instagram, όπως θα κάνανε αν είχατε ιστοσελίδα.Ένα επιχειρηματικό προφίλ σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να δημοσιεύετε διαφημίσεις Instagram χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία διαφήμισης του Facebook.

Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στα εργαλεία ανάλυσης Instagram, που ονομάζονται Insights, τα οποία παρέχουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις εμφανίσεις και την εμβέλεια των αναρτήσεων σας.

Μόλις ξεκλειδώσετε τα δωρεάν προνόμια που συνοδεύουν ένα επαγγελματικό προφίλ, θα πρέπει να αρχίσετε να τα χρησιμοποιείτε για να παρακολουθείτε τις μετρήσεις και να κατανοείτε το κοινό σας.

2) Χρησιμοποιήστε τα δωρεάν εργαλεία του INSTAGRAM

Τα επιχειρηματικά προφίλ στο Instagram δεν διαφέρουν από τα επαγγελματικά προφίλ του Facebook.

Μέσω των Στοιχείων, μπορείτε να δείτε στατιστικά στοιχεία όπως εμφανίσεις, δεδομένα και άλλα.

Μπορείτε να πάρετε ακόμη μια ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων των οπαδών σας , συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σχετικά με την ηλικία, το φύλο τους, την τοποθεσία και τις ώρες που είναι ενεργοί.

Αυτά τα δωρεάν εργαλεία είναι ανεκτίμητα επειδή μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας.Όσο περισσότερο γνωρίζετε για το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις σας, τόσο καλύτερα μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας για να ενισχύσετε την συμπάθεια του κοινού.

3) Παροτρύνετε τους ανθρώπους να αγοράσουν ή να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας. (ΕΥΓΕΝΙΚΑ)

Θέλετε να πουλήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες απλά δημοσιεύοντας διαφημιστικές φωτογραφίες στο Instagram;

Μπορείτε!

Το Instagram είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να διαφημίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αρκεί να μην ενοχλήσετε τους χρήστες με τις διαφημίσεις σας.

Εάν είστε πολύ πιεστικοί στο να τους πείσετε να αγοράσουν τα προϊόντα σας, το πιο πιθανό είναι να κερδίσετε ένα Unfollow!

Οι δημοσιεύσεις προϊόντων πρέπει να γίνονται με απλό τρόπο, όπως το να μιλήσετε για το προϊόν σας και να αυξήσετε τον ενθουσιασμό χωρίς να φανείτε σαν να προσπαθείτε να πουλήσετε.

Οι διαφημίσεις που λειτουργούν θετικά είναι εκείνες που δεν πιέζουν τον θεατή να αγοράσει ένα προϊόν και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ακομα και αν δεν αγοράσουν κάποιοι χρήστες να ασχοληθούν με την ανάρτησή σας, να την σχολιάσουν ή να τη μοιραστούν με έναν φίλο.

Επομένως, μην φοβάστε να αναδείξετε τα προϊόντα σας. Απλά να το κάνετε ΕΥΓΕΝΙΚΑ.

4) Χρησιμοποιήστε INSTAGRAM ιστορίες. 

Μέσα σε λίγο χρόνο, το Instagram Stories το οποίο λειτουργεί ως υπό-εμπειρία στο πλαίσιο της κανονικής εφαρμογής Instagram, διαθέτη 300 εκατομμύρια καθημερινές κοινοποιήσεις.

Με τις ιστορίες, οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται με τους οπαδούς τους, slideshows, φωτογραφίες και βίντεο που διαγράφονται αυτόματα μετά από 24 ώρες. Αυτή η μορφή εφήμερου περιεχομένου δεν εμφανίζεται στο προφίλ των χρηστών ούτε στην κύρια ροή του Instagram. Κατά συνέπεια, για να μπορείτε να τα δείτε, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι με την εταιρεία ή τον χρήστη που τις μοιράστηκε εκτός και αν ο χρήστης έχει το προφίλ του ανοιχτό προς όλους.

Αργότερα, εισήχθη ένα νέο χαρακτηριστικό, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του Instagram να σώσουν τις Ιστορίες τους και να τους κάνουν διαθέσιμους στους οπαδούς τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Όλο και περισσότερες εταιρείες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τις τεχνικές μάρκετινγκ που προσφέρει πλέον το Instagram. Επενδύουν περισσότερο στην πλατφόρμα, παράγουν περισσότερο περιεχόμενο. Ταυτόχρονα, το 30% των χρηστών του Instagram  παραδέχτηκε ότι έχει ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά από το Instagram.

5) Χρησιμοποιήστε hashtags

Δημιουργώντας ένα hashtag για την εταιρεία σας είναι ουσιαστικά μια δωρεάν διαφήμιση που θα βοηθήσει να σας βρουν νέοι χρήστες

Η Coca-Cola το πέτυχε επιτυχώς αυτό με το hashtag, #ShareACoke .

5) Δημοσιεύστε την κατάλληλη στιγμή 

Αν το κοινό που σας ακολουθεί βλέπει συνέχεια ενημερώσεις στην ροή του, πιθανότατα να σταματήσουν να σας ακολουθούν σύντομα.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μην συμβεί αυτό είναι να δημοσιεύετε μόνο τις ώρες αιχμής, δηλαδή όταν οι οπαδοί σας είναι συνδεδεμένοι.

Σύμφωνα με το SimplyMeasured , οι χειρότερες ημέρες για την ανάρτηση στο Instagram είναι οι Τετάρτες και οι Κυριακές, ενώ οι Δευτέρες και οι Πέμπτες είναι οι καλύτερες μέρες για δημοσίευση.

Και σύμφωνα με έρευνα του CoSchedule , οι καλύτερες ώρες της ημέρας για δημοσίευση είναι μεταξύ 8:00 π.μ. και 9:00 π.μ., καθώς και 2:00 πμ.

Η ώρα μεταξύ 8:00 και 9:00 συσχετίζεται με την ώρα της ημέρας όταν οι άνθρωποι ετοιμάζονται για δουλειά ή μετακινούνται στην εργασία τους (και ελέγχουν τα social media για την ημέρα).

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι δεν πρέπει να δημοσιεύετε πάνω από δύο φορές την ημέρα.

Αφού κάνετε αυτές τις αλλαγές, παρακολουθήστε τις στατιστικές απόδοσης ώστε να καταλάβετε τι λειτουργεί και τι όχι.

XCLUSIVE.GR
google certification
matterport greece

Phone: 210 3002723