Loading...
Healthcare Marketing 2019-06-18T18:51:27+00:00

Ψηφιακό μάρκετινγκ για Ιατρεία

Το ψηφιακό μάρκετινγκ για τους γιατρούς είναι πλέον σημαντικό συστατικό για την αύξηση της φήμης σας, αλλά και την προβολή σας στο κοινό που αναζητεί την ειδικότητα σας.

Με την αυξημένη χρήση των online ιατρικών αναζητήσεων, γνωρίζουμε πλέον πως και τι αναζητούν οι ασθενείς σας πριν επιλέξουν ένα ιατρείο για την υγειονομική τους περίθαλψη.

healthcare digital marketing
μάρκετινγκ για ιατρεία

Βοηθήστε τους υποψηφίους ασθενείς σας να σας βρουν

Υπάρχουν σίγουρα άνθρωποι που ψάχνουν για τις  υπηρεσίες ή και θεραπείες που προσφέρετε, αυτοί οι άνθρωποι ψάχνουν επειδή είναι έτοιμοι να κλείσουν ένα ραντεβού.

Θα σας βρουν online;

Θα σας βρουν με βάση γεωγραφικά κριτήρια; 

Θα μπορούν να ενημερωθούν για  τις εμπειρίες ασθενών σας; 

Θα μπορέσουν να κλείσουν εύκολα ραντεβου;

Στην XLUSIVE διασφαλίζουμε ότι η απάντηση στα ερωτήματα είναι ΝΑΙ.

Ψηφιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ για Ιατρεία

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Η καλύτερη εντύπωση για έναν ασθενή πριν σας επισκεφθεί, είναι να του δώσετε εσείς την απάντηση σε αυτό που ψάχνει, μέσα από την ιστοσελίδα σας.

SEO

Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, είναι ο σύγχρονος  τηλεφωνικός κατάλογος. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι ορατή, αυτό σημαίνει ότι χάνετε πωλήσεις.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι πλέον μια οικονομικά προσιτή στρατηγική μάρκετινγκ που σας βοηθά να ενημερώνετε το κοινό-ασθενείς σας για tips και συμβουλές υγείας.

EMAIL MARKETING

Με το Email Marketing μπορείτε να υπενθυμίζετε μαζικά στους χρήστες για το πότε και γιατί θα ήταν κάλο να σας επισκεφτούν, (π.χ.  Για το εμβόλιο της εποχικής γρίπης)

BLOGGING

Με το Blogging μπορείτε να λύσετε τυχόν απορίες των θεατών ή και να ενημερώσετε τους ασθενείς σας για νέα μέσα και υπηρεσίες στον τομέα σας.

GOOGLE ADWORDS

Προωθούμε την ιστοσελίδα σας στοχευμένα (PPC) στο κοινό που απευθύνεστε, με λέξεις κλειδιά που προκύπτουν από στατιστικές του GOOGLE ADWARDS

Κατασκευή Ιστοσελίδας

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, η ιστοσελίδα είναι το πρόσωπο της εταιρείας. Αυτό ισχύει όμως και στον ιατρικό τομέα. Συνήθως, είναι η πρώτη ευκαιρία για τους μελλοντικούς ασθενείς σας να σας γνωρίσουν. Είναι σημαντικό να μην κάνετε μόνο μια καλή εντύπωση, αλλά και να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι ελκυστική για τους υποψήφιους ασθενείς σας, θα φύγουν. Το στυλ δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο. Δεν χρειάζεστε φανταχτερές εικόνες. Στην πραγματικότητα, η απλότητα είναι πολλές φορές καλύτερη από ένα πιο πολύπλοκο σχέδιο.

Ανασχεδιασμός Ιστοσελίδας

Εάν οποιοδήποτε από τα παρακάτω ισχύει, τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο για ένα νέο σχεδιασμό ιστοσελίδας. 

  1. Η ιστοσελίδα σας δεν σας βοηθά να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα.
  2. Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας είναι ξεπερασμένος, βλάπτοντας την αξιοπιστία σας.
  3. Η ιστοσελίδα σας έχει κακή λειτουργία σε κινητές συσκευές.
  4. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας την εγκαταλείπουν γρήγορα.
  5. Η ιστοσελίδα σας βρίσκεται σε πλατφόρμα όπως Wix, Weebly ή GoDaddy.
τιμές SEO

Πώς καθορίζεται το κόστος του SEO;

Με την ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης της ιστοσελίδας ενός πελάτη, την κατανόηση των στόχων του και τον καθορισμό του απαιτούμενου χρονοδιαγράμματος, μπορούμε να υπολογίσουμε περίπου το κόστος. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι ακόμα παράγοντες για τελική κοστολόγηση της υπηρεσίας SEO, όπως για παράδειγμα το μέγεθος και η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας, ο ανταγωνισμός, και αν το κοινό που απευθύνεται είναι σε τοπικό, πανελλαδικό ή ακόμα και παγκόσμιο επίπεδο.

XCLUSIVE.GR
google certification
matterport greece

Phone: 210 3002723